Behold! Ett inlägg:

För att få liv i bloggen har jag fått en massa fantastiska förslag på saker att skriva om, och även om jag jättegärna skriver om min superintelligenta supersöta kusin superAmanda, så tänkte jag skriva om något annat nu.
Är det okej? Jag kan skriva om dig en annan gång Amanda. Lovar!

Idag har varit en riktigt underbar dag.

Den startade med att jag blev bjuden på frukost på Ferrum.
Sen har vi varit i Jukkas och promenerat, fotat och njutit av det underbara vädret.
Vi har ganska nyss ätit en god middag, och nu sitter vi bara och väntar på Mello och lite smått och gott á la LCHF!

Jag har visst tagit 70 bilder idag, men ni kan få se två stycken iallafall.


En busig kille och en smått uttråkad kille.

Och min dator är helt värdelös att använda till bildredigering.

Kommentarer
Postat av: Peka

TVÅ bilder?! Av 70..

Det var snåååålt!

2012-02-25 @ 19:40:02
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback