Hair!

Jag har nog aldrig haft så långt hår som jag har haft nu. Ner till svanken för bövelen!
Jag älskar att ha långt hår. Älskarrr!

Och så hade det mage att bli så överjävlaslitet. Inte schysst! 
Jag som knappt ens borstar mitt hår... Fast det kanske jag inte borde erkänna.

Så jag var och klippte mig igår.

Det blev inte ens nästan som jag hade tänkt mig! Förutom möjligen kortare då förstås...
Jag är lite besviken.

Men what to dooo? Det är bara hår.
Snart växer det ut, och förmodligen blir det lika slitet igen också.
Tills dess får jag roa mig med att sakna mitt långa hår, och hitta på nåt med det korta(re) under tiden...

Jag börjar med att färga det. Den 24:e. Woot woot!


Kommentarer
Postat av: Petra

jag saknar mitt långa hår också!!! :)

Kändes jätte bra när jag klippte mig men nu håller jag på dö. Aldrig mer kort hår! haha :)

2012-01-17 @ 08:09:51
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback