Dagens lärdomar

Man lär så länge man lever, har jag hört.

Idag har jag lärt mig att:

1. Man blir av med Jehovas vittnen relativt fort om man öppnar dörren iklädd morgonrock.

- He...eh, kommer jag lite olägligt?
- Ja.

2. Det är lite samma sak det här med att ha en sexåring och typ en hundvalp.
Det ska klättras i vaaarje snöhög och det ska rullas i vaaaarje dike. Helst ska det ätas lite snö också.

3. Det faktiskt är möjligt att det ska ta nästan en timme att gå hem till mommo och Flanders.
Se punkt 2.

Och än är dagen inte slut! Vilka fler lärdomar kan tänkas vänta på mig?

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Haha, kan tänka mig att de blev lite chockade när du öppnade dörren iklädd morgonrock! :D Det positiva med att bo i höghus i utkanten av stan är nog att man slipper de där dörrknackarna. Ytterdörren är nämligen låst.



sv: Oj så spännande! :D Du råkar inte ha bild på den?

2012-03-06 @ 22:56:16
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Himla fin design du hade, eller hela din blogg var superfin. Jag har en tävling på min blogg som kanske skulle passa dig. Kram!

2012-03-07 @ 13:35:55
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback