Gnäll gnäll ynk ynk

Jag har haft svårt att forma sammanhängande tankar sedan i onsdags, därav bristen på inlägg. Fan, jag har knappt varit vid medvetande sedan i onsdags.

Jag var nämligen till tandläkaren på onsdagsmorgonen och blev av med en visdomstand. Det var... traumatiskt.

Allt som krävdes var två timmar i en tandläkarstol, 7 eller 8 sprutor bedövning, en extra tandläkare, borrar, tänger och våld. Smidigt och lätt!

"Eftersom vi var tvungna att borra ner i käkbenet så kommer du ha mer ont än vanligt, men ta Alvedon och Ipren... det du brukar. Det kommer säkert att behövas imorgon också."

Jajamensan. FYI så är det lördag och det gör SÅ SJUKT JÄVLA ONT.

Jag är plågad, trött, ledsen, ynklig och gnällig... Men det är syyyyynd om mig!

En plågad, trött, ledsen, ynklig och gnällig Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback