VAB

Grabben har öroninflammation igen, så jag har vabbat idag och halva dagen igår.
Imorgon blir det skola och jobb igen. THANK GOD. Vi driver varandra till vansinne.

Men nu hade läkarna en teori om vad hans ständiga inflammationer beror på, och det är en av sakerna de ska försöka fixa under operationen. Jag längtar nästan efter den där förbannade operationen.

Nästan. Mest känns det bara skitläskigt att han ska ligga nedsövd och att dom ska skära i mitt barn, och inte så lite heller. 
 
Nä. Nu lyssnar vi på musik och tänker på nåt annat istället tycker jag.


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Haha, bilden var ju bara för kul! :D Och så skönt att läkarna verkar ha kommit fram till vad inflammationerna beror på. Det kan verkligen inte vara det minsta roligt att få den ena öroninflammationen efter den andra. Jag håller tummarna för att allt fixar sig efter operationen! :)

2013-02-06 @ 22:49:08
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback