Inte riktigt frisk...

Man vet att man är ovälkommen på jobbet när dom andra börjar tipsa om halva karensdagar och börjar prata lite sådär allmänt om att det går ju så mycket sjukor nu och man vill ju inte råååka smitta andra.

Okej, okej, I can take a hint. Jag vet att man inte ska jobba när man är sjuk, men jag har fan inte råd att vara hemma. Jag har ingen feber längre iallafall, och med lite Panodil i blodomloppet är jag nästan vid liv.
 
Men det märks att jag inte är riktigt frisk.

För det första så har jag normal kroppstemperatur. 
För det andra så tycker jag att det är varmt på jobbet. 

Annars brukar jag sitta med fleecejackan på och frysa. Varje dag.
Idag sitter jag i jeans och (en ny! wohoo!) t-shirt och svettas som en liten gris, medan kollegan gnäller över att det är så kallt. Och då har hon ändå på sig the mother of all koftor.
 
Och inlägg utan bilder är så tråkiga så jag slänger in dagens Instagrambild. Varsego.
 

Kommentarer
Postat av: caroline

Tack ska du ha och detsamma :)

Ja, men verkligen! Helt otroliga snökonstnärer :)

2013-01-29 @ 16:07:02
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: caroline

Håller med dig, fantastiskt! :)

Ha en fin dag!

2013-01-30 @ 11:21:24
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback