Äntligen motiverad!

Nu jäklar känner jag mig riktigt motiverad att ta tag i träningen igen!

Har börjat med ett situpsprogram som M tipsade mig om, och jag längtar väldigt mycket till gymmet också.
Jag har verkligen otränade magmuskler... Det gick seeeegt med situpsen, men det gick ju.
Det hade varit najs att bli av med all hud/degmagen också, men det får jag väl fortsätta drömma om.

Bläddrade i ett reklamblad från Team Sportia idag och drömde mig bort.
Tänk bara; nya joggingskor, en ny vattenflaska (den jag har är så liten) och nya snygga träningskläder... Det hade varit underbart!
Nya kläder är väl inte direkt akut, men mina skor börjar bli gamla nu. Inte bra.

Och medan jag ändå drömmer;
Jag vill ha en cykel. Och en barnstol till grabben så han kan följa med på mina eskapader.
Jag vill ha ett löpband. Jag är löpbandsfrälst.
Jag vill ha en crosstrainer. Najs najs.

Och jo, jag har ju faktiskt plats för allt skrot också.

Så nu är det finito med slisk. Jag erkänner, jag har klämt i mig lite mörk choklad, men äh, ingen är väl perfekt.
Jag ska sluta baka för ett tag också. Har man inget slisk hemma kan man inte äta det.
Funderar på att köra lite GI igen också. Det hade suttit fint.
En kompis är LCHF-frälst, men jag har läst på lite och vet inte om det är något för mig. Jag vet ju att GI funkar ändå.

Till sommaren hade jag velat ge mig ut och vandra. Det är något jag har funderat på länge, men det blir ju aldrig av.
Upp på Kaisepakte och fota lite! Hade velat masa mig upp på Kebne också, åtminstone en gång i livet. Det hade varit najs.

Jag är less på att vara en trött och slö soffpotatis.

Hmm, mest vill jag nog ha en cykel.

Nä, nu ska jag sluta babbla och drömma vidare om träningen.
Hey ho, let's go!

Kommentarer
Postat av: Roger

Ääääähhhhh...vi fixar barnvakt i sommar så tar vi oss en tur upp på kaisepakte i alla fall....vafan...nått ska väl jag orka också... Älskar dig!!!

2009-04-02 @ 23:48:01
URL: http://bakombasistensbas.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ja varför inte utnyttja naturen du har omkring dig innan du flyttar....typ...

2009-04-03 @ 00:12:12
Postat av: Lotta

Hallåjsan! Ja fy tusan ont som fasen gör det i brösten när man har mjölkstockning på G. Jag tror jag fått bukt på det nu, hoppas hoppas! Har oxå tänkt på att Kebne borde man traska upp för ngn gång. Men jag har gett upp idéen, tror inte min fossing klarar av det, suck :( Att man inte kan vara en "hel" person :) 25 juli blir den stora dagen :) Hade tänkt 18:e men det var ju upptaget. Attans! Tycker vi/jag är ute i god tid i planering, men nu när man börjar kolla på hur mkt som är kvar så vette tusan. I dag får vi äntligen inbjudningskorten. Tydligen ska man eg skicka ut dem 6 månader före enligt rekommendationer. Men huff vem har sån framförhållning. Här är det annars alldeles för mkt att göra och tänka på. Till o med svårt att somna för att jag har så mkt på G. Å det är ju inte så bra :( Behöver all sömn som det bara går att få ;) Nåja det lugnar säkert ner sig lite efter påsk. I kväll ska jag på min kompis möhippa, eller ja jag ska vara med på en del av den (middagen). Har din sötis blivit frisk nu?

2009-04-03 @ 12:02:10
Postat av: Daniel

Ja nu anamma ska du spurta å va kämpeduktig!

2009-04-03 @ 13:03:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback