Barnkalas

Så var barnkalaset avklarat. Inte så många ungar, men ändå livat.... Puh. 
Och god tårta (jag åt bara en bit!) och cola.
Det är kul att grabbarna kommer så bra överens, borde fixa så de kan leka tillsammans oftare egentligen.
Sonen ville inte åka hem, men Stefan lät inte så entusiastisk när jag sa att han får ha två barn i fortsättningen...

Snart fyller ju Elias också fyra! Vad alla ungar börjar bli stora... Jag hade kunnat svära på att Elias föddes nyss han med.
Eve, vad önskar han sig?!

Nu ska jag kolla tv och ta det lugnt, och kanske be en stilla kvällsbön till vädergudarna om att det blir fint väder imorgon också. Jag vill vara ute i min trädgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback