Det blir nog en bra dag det här

Usch, vad jag har blivit dålig på att blogga. Och jag är alldeles för dålig på att fota!
Jag ska försöka bättra mig, jag lovar.
Nu börjar det bli kul att fota igen, när saker börjar växa och allt är inte bara snö, snö, snö.
Jag älskar att fota blommor!

Jag är less på designen igen också. Det är så irriterande för jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det, men jag har ingen aning om hur man fixar det. Nåja, det är väl bara att knåpa på, nåt ska man väl lyckas fixa...

Nåväl, träningsväskan är packad, jag sitter och äter havregrynsgröt och solen skiner.
Jag vill komma iväg så jag får komma hem igen, jag känner mig pysslig och vill fixa en massa saker.
Det blir nog en bra dag det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback