Dumma snö, jag vill ha sommar!

Det är kris här. Vi har inga tv-kanaler! Ända sen igår är det endast "ingen signal" som syns i rutan.
Jag missade både House och Desperate! Är det någon som vet om/när de går i repris?

Idag blir det gymmet tror jag. Måste samla lite ork till att packa väskan och sånt.
Jag måste betala bussresan i enkronor! Åh, vad jag hatar att betala med bara enkronor. HATAR.

Solen skiner idag! 6.15 var det 4 plusgrader ute. Hoppas det blir varmare under dagen.
Åh, vad jag längtar till sommaren! Jag har en vision om vad jag vill göra med vår uteplats, men det är svårare att få till i verkligheten. Varför ska allt kosta pengar?

Och...
Jag vill måla altanen (vita räcken och mörkare "golv") och huset (nougatfärgat med vita knutar)(DYRT!).
Jag vill måla ytterdörren vit.
Jag vill köpa en ny... "altandörr".
Jag vill försöka få en fin gräsmatta, och få bort all mossa.
Jag vill fixa med mina blommor och rosbuskar, och jag vill se om humlen, syrénen, rönnen och rabarbern växer bättre i år.
JAG VILL HA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, var bor du någonstans? Här i Malmö är över 20 grader nu på morgonen. Riktig sommarvärme! Skulle bli varmt i hela landet nu spår smhi. Ha en underbar dag, kram

2009-04-29 @ 09:04:41
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback