En av de bästa dagarna på länge!

Damn, vad jag har varit duktig idag!
Situps och armhävningar imorse, promenad hem efter skolan och nu på kvällskvisten har jag varit på gymmet!

Jag har försökt komma iväg hur länge som helst, men det har aldrig blivit. Idag skulle Maria och hennes kompis dit, så jag hakade på. Gud så underbart skönt det var att få träna på gymmet igen!
Lite ångest hade jag innan, för jag har aldrig tränat så sent förut. Jag brukar alltid träna tidigt, så att det ska vara så lite folk som möjligt där. Men det gick över förväntan, trots att det var ganska smockat.

Och trots nästan fyra månaders frånvaro gick det bra.
Lite segare än innan såklart, men ändå. Jag klarade 2 km på löpbandet på 17:35. Totalt körde jag på i 30 minuter och kom 3,4 km. Inte illa pinkat av någon som inte varit på gymmet sen i december.
Sen lite styrke och stretching på det.

Helt klart en av de bästa dagarna på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback