Grabben har ärvt min humor, mitt tålamod och min nördhet

Det har varit segt med bloggandet idag. Jag har inte kommit på något att skriva om, det har inte hänt så mycket idag.

Jag och grabben har sovit idag. Vi somnade vid 12-tiden, efter kraftiga protester från sonen.
Vid halv två väcktes jag av R som skulle till jobbet. Han tyckte att vi behöver ju inte sova så länge. Nä, sa jag och somnade om. Klockan tre vaknade vi. Och jag började inte må illa! Helt otroligt.

Vi har spelat lite onlinespel på datorn också. Grabben har ärvt min humor, mitt tålamod och min nördhet.
Så fort spelet är lite svårt säger han:
- Det här är för svårt för bebisar!
När vi spelade Luxor sa han:
- Det är här för svårt för bebisar. Och för pappa!
Hehehe.

Lyckades göra en god middag idag. Kyckling med apelsinpeppar, grädde och paprika. Hade man haft lite västerbottenost att riva i också så hade det blivit kanoners!
Sonen har börjat vakta mig som en hök när vi äter.
- Drick mjölken också.
- Drick inte bara mjölk.
- Ät maten nu, mamma.
Undrar vart han får allt det ifrån? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback