Härligt väder!

Det har varit riktigt härligt väder idag, och vi har grillat för första gången i år!
Roger fixade köttet och jag fixade potatisklyftor. Egna, inte sådana där läskiga frusna saker som finns i frysdisken.
Syster var här och åt också! Hon har varit här nästan hela kvällen.

Efter middagen bakade hon en kladdkaka, som hon efter gräddningen stoppade Nutella och kokos på. Det såg så gott ut, men jag, gottegrisen nummer ett, kunde inte äta. Fy bubblan vad sött det var!
Jag fixade lite äppelpaj och åt det istället. Med vaniljvisp till. Gott gott.

Nu kommer det att snöa imorgon bara för att jag skriver detta men det har varit varmt flera dagar i rad nu och snön smälter jättefort! Jättemycket av gräsmattan är framme nu, och vi har varit ute och krattat litegrann.
Och kolla - DET VÄXER GRÖNA GREJER I MIN TRÄDGÅRD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback