Hoppas man kan få sig en liten muskel nångång

Träningsvärken hade nästan gått över, och så var det dags för knäböj idag igen...
Men det gick bra. Jag klarade 100 idag med, såklart i set, men nog var det tufft på slutet. Men jag stretchade ordentligt och kanske slipper jag den otroliga plågan imorgon.
Gjorde 60 tåhävningar också. Ett set bara, så det kändes ordentligt i vaderna.
Imorgon är det dags för situps och armhävningar igen. Hoppas man kan få sig en liten muskel nångång.

Annars har vi inte gjort mycket idag. Vi har deppat över att det har snöat idag. Eller jag har deppat, jag är less på snön. Jag vill ha vår, värme och grönt gräs. Nu.
En sak som var rolig idag var att Kanin satt ute på altanen igen. Jag trodde att han övergivit oss nu när vi har börjat rota runt på altanen, men icke. Jag är löjligt förtjust i den där haren. Det är så kul att han hela tiden kommer tillbaka.

Mitt utomhusdjur. För något annat husdjur lär jag aldrig skaffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback