Påskmust och onlinespel

Idag har jag bara tagit det lugnt. En endaste lektion har jag haft, och då tittade vi på något program från -89. Spännande värre.

Hemma händer inte ett skit. Jag har tvättat lite kläder och fixat middag till mig och grabben, men that's about it.
Tänker hela tiden att jag borde städa, men orkar inte ta tag i det. Städar jag nu är det ändå lika stökigt imorgon, och jag orkar bara inte. The neverending story.

Jag och grabben har haft det ganska mysigt ändå. Vi lyxade på med påskmust till maten, och så har vi spelat lite spel på datorn.
Medan jag dukade undan så gick han helt sonika och slog igång datorn, loggade in på min användare och startade internet... Och i ett obevakat ögonblick lyckades grabben inte bara fixa hem ett deluxe-spel, han fick igång det också.
Han är tre år och snart mer teknisk än vad jag är.

Antingen är han sjukt duktig eller jag sjukt dålig. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback