Psyk-tant

Jag var till min psyk-tant idag. Min tant från Malmfältens Psykiatri.
Som vanligt försökte hon propsa på mig medicin, och blev nästan lite sur när jag, också som vanligt, protesterade.
Hon tog även fram någon skattningsskala och skulle kolla mitt mående. Fick svara på lite frågor bara.
Jag fick 25 poäng, vilket tydligen är "stor sannolikhet för egentlig depression". Tell me something I don't know.

Men det gick bra. Eller obra, beroende på hur man ser det. Grät en skvätt, för första gången (hos denna tant alltså), men jag skyller på utmattning eller något. Nåja. Det löser sig, det gör det alltid. Säger vi.

Annars har jag bara varit hemma med "sjuklingen" idag. Han är så pigg nu så imorgon kanske det blir dagis igen.
Jag har bara en lektion imorgon och sen är det helg. Usch, jag hatar när jag missar såhär mycket skola. Varför blir grabben aldrig sjuk på R's ledigveckor istället??

Kommentarer
Postat av: Roger

kanske för att han älkar mig :-p

2009-04-02 @ 23:45:49
URL: http://bakombasistensbas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback