Situps, knäböj och tåhävningar

Det var skönt i solen. Tills det började blåsa. Jag hade trots allt bara linne och kortbyxor så jag gick in.
Fick för mig att träna lite igen för att fördriva tiden lite och nu har jag faktiskt allvarliga funderingar på om jag kommer orka använda benen imorgon.
51 situps, 100 benböj/knäböj och 120 tåhävningar. I set förstås, men ändå.
På slutet ville benen vika sig och jag var ju bara tvungen att prova att hoppa... och jag höll på att dö i garv när det inte gick!

Men det funkar. Träningsvärk is your friend. Smärta är svaghet som lämnar kroppen, inte sant?

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-11 @ 17:33:42
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Micke

Tåhävning? que???

2009-04-12 @ 03:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback