Världens gladaste unge

Vad ni bloggar gott folk! Har alltid miljoner (nästan) nya inlägg att läsa på Blöglövin.
Men det är kul! Det är bara jag som är seg på att blogga...

Idag har vi inte gjort så mycket, min grabb och jag. Vi har varit hemma och tagit det lugnt. Har t.o.m fått det lite städat! Med betoning på lite.
Fick något ryck också och möblerade om lite (betoning på lite där med). Flyttade en byrå/skänk från hallen till vardagsrummet. Tungt som satan var det, men det var det värt. Byrån ser så fin ut där den står i vardagsrummet.



Byrån/skänken har jag för övrigt köpt av världens bästa Åsa!

Grabben har varit på strålande humör idag. Redan när han vaknade var han busig och glad.
Det tog säkert en halvtimme innan vi ens klev upp ur sängen för han hoppade och tjoade och hade så kul.
Sådana morgnar är härliga. Helt klart att föredra framför de morgnar då han vaknar klockan fem och hojtar:
- Det är LJUST! Vi måste gå ner!

Han har varit jättego idag och kommit för att kramas flera gånger.
- Jag har saaaaknat dig mamma, säger han och stryker sig mot ens kind som om han vore en liten katt.

Fortfarande på kvällen så busade han järnet. Han hann knappt äta kvällis.

- Är du lite galen idag?
- Nä mamma, jag är GLAD!
- Vad bra, om du är glad blir jag glad.

Då log han jättestort, gav mig en puss och sprang med ett tjut iväg till toaletten för att tvätta sig.
Det är då man känner att man lever!

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Snyft, min lille kille. Han e så söt. Buhu, jag får ju ALDRIG se honom

2009-04-05 @ 22:12:01
URL: http://demnonajr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback