Båtskärsnäs är paradiset

Jag är ganska sugen på att sälja huset och köpa en stuga istället.

Vi är nämligen i Båtskärsnäs nu, i pappas och Evas stuga. Det här är nog paradiset.
Det har varit en helt underbar dag!

Jag har faktiskt badat i havet idag. JAG! Och skönt var det! Det finns till och med bildbevis, men det kommer sen när jag har orkat ladda över bilderna från kameran.

Vi har åkt båt idag också. Adrian älskade det! Han tjatade och tjatade ända tills vi kom iväg.

Nu ska vi grilla och mysa på. Imorgon blir det antingen Frevisören eller IKEA, vi får se vad det blir för väder.
IKEA står ju kvar, så det får väl bli på söndag eller måndag istället, i så fall.
Nåja, nu mat!







Kommentarer
Postat av: anne

kolla gärna in mitt tips om hur man snabbt och enkelt får fler besökare till sin blogg!

2009-08-07 @ 21:14:50
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är fint i Baskeri=)



Jag har åkt på flunsan, så det var därför jag inte hörde av mej nånting... tråkigt, men det kommer fler tillfällen då vi kan ses=)

2009-08-08 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback