Blommor och choklad!

Jag och Lotta pratade igår om att det hade varit ganska najs att få presenter ibland. Ni vet - blommor, choklad och sånt.
Antingen är vi väl synska eller så kan Roger läsa tankar, för gissa vad han hade med sig när han kom hem från jobbet?

Underbara rosor och en liten liten ask choklad! Så liten att bara fyra chokladbitar fick plats, men ack vilka lyxiga och goda chokladbitar sen! Mums!

På kvällskvisten tog jag och Roger och bokade tågresan till Luleå i oktober. Längt!
Gudars vad skönt det ska bli med en barnfri helg (den första ever!) och bara få ha roligt och mysigt. Jag hoppas att vi kommer ha råd att bo på "vårt" hotell då också. Då blir helgen perfekt.

En del hemska hemska människor får gå och titta/lyssna på Stephen Lynch (neeeej, jag är inte avis) men Pablo Francisco är inte heller fy skam!

Kommentarer
Postat av: Micke

Who? Me? :D

2009-08-26 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback