Dagisdags!

Nu är min lilla grabb på dagis igen.

Lämningen gick bra. Lite separationsångest... Ganska mycket från min sida. Helst hade jag ju velat stanna hemma med mitt hjärta i flera veckor till!
Han ville inte riktigt säga hej då, men när vi väl gick så var det varken gråt eller tandagnissel. Skönt!
Vi tänkte väl hämta honom efter lunch nångång. Det kan ju vara skönt med lite kortare dagar nu i början, en liten mjukstart innan det blir dags för långa dagar igen nästa vecka. Jag längtar tills jag får hem min prins och kan fråga honom om hur det har gått!

Inte nog med att grabben har varit ledig i åtta veckor - det var ju dags för nya avdelningen också!
Vi trodde att de skulle byta först nästa vecka, så vi hade ju förberett Adrian på att det var gamla avdelningen nu och så nya nästa vecka, så när det inte alls blev så så blev det ju lite struligt. Adrian sa att han ville till sin gamla avdelning, och vi hade ju inte packat med ordentligt med extrakläder och sånt. Nåja, det får vi fixa imorgon. Då har han väl en egen garderobshylla osv.

Jag saknar min skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback