F 21

Idag har vi varit vid flygmuseet vid F 21. Vid, för det var stängt så vi ska nog tillbaka på måndag eller tisdag och titta mer ordentligt.
Men det var en väldigt rolig, spännande och intressant utflykt. Flygplan är aldrig någonsin fel.
Jag hann bli riktigt glad när jag såg en skylt om flyguppvisning, men sen såg jag att det lite längre ner stod "2003". Vi var lite sent ute. Typiskt.

Sen har vi knallat runt i Luleå, ätit på Max och bara kikat på allt möjligt. Vi ser ju så mycket annat nu som vi aldrig sett förut, fastän man varit här ett otal gånger.

Här kommer några bilder från dagen:


S 29 C "Tunnan"



J32 B "Lansen"



S 35 E "Draken" och min rumpa



HKP 4 / CH-46 "Sea Knight"



"Svedala" motorväghyvel



Lekpark på Gültzauudden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback