Grillning med grabbarna

I fredags slutade jag tidigt och tänkte gå upp på stan och vänta på att Roger skulle komma och skjutsa mig.
Då kom Jimmy körandes och så fick jag skjuts lite snabbare istället.

Tur att en del människor förstår min humor. Andra hade kanske tagit illa upp när man sliter upp dörren och säger "vad vill du mig?!" när de ska vara snälla och erbjuda skjuts.

När jag kom hem så var Adrian och Roger redo för grillning med Stefan och Pontus, så jag hängde på.
Minns inte vad stället heter (säkert nåt med järvi, jokki, vuopio eller nåt) men det var väldigt fint alldeles intill älven och solen sken och grabbarna hade roligt.

Vi vanliga dödliga grillade korv, men LCHF-Stefan hade stekpanna med sig och stekte suovas över elden istället, hehe.

Kan bjuda på mer bilder:






På kvällen kom syster förbi, och så myste vi på med lite vin. Nej mamma, inte syster, bara jag och Roger.
Syrran ser ut som hon brukar göra på bild: dold, och visandes långfingrarna ;)





Kommentarer
Postat av: emma

man är ju engvallare

2009-08-30 @ 22:33:54
URL: http://eengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback