H&M-beställning/skuld

Nu när man har lyckats betala bort halva skulden till H&M är det såklart dags att uppdatera garderoben och köpa nytt...
Grabben växer ju så det knakar och tydligen behöver han nya grejer till den här hösten också.
Jag lyckades ändå få ganska mycket för 1300 kronor, så jag är ganska nöjd ändå, fastän skulden växte igen.
Sen råååkade jag ju förstås få med varsin t-shirt till mig och Rodriguez och så lite underkläder.

Tyvärr kommer paketet inte förrän i slutet på oktober, så det blir att köpa lite nytt på stan också om inte lillfisen ska förfrysa under hösten. Jag glömde ändå att beställa vantar, och så behöver han nya skor också.
Det är billigt att ha barn ju...

Ett litet urval av beställningen:


                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback