Idag känner jag mig duktig!

Idag är jag nöjd och glad, och jag trippar nästan fram på små moln (regnmoln ser det ut som när jag ser efter).
Jag fick nämligen reda på mina betyg idag!

Förra året läste jag Naturkunskap A, Historia A, Samhälls A och Religion A - och jag är godkänd i alla!
Så detta år blir det bara B-kurser. Först var det ju tal om att vara med på några Samhälls A-lektioner ändå, för att få ihop lite tid då jag hade lite för mycket frånvaro förra året men det verkar klara sig ändå. Härligt!

Så i år läser jag, som det ser ut just nu i alla fall, Svenska B, Matte B och Naturkunskap B.
Måste rota fram mina gamla betyg och kolla så jag verkligen har godkänt i Svenska A... Är ganska säker, men jag vet ju att mitt minne inte är att lita på just nu.

Nu ska vi äta lite middag och sen ska vi träffa upp familjen Lasu innan det är dags för Jägarfemman. Hoppas regnet håller sig borta ikväll.

Kommentarer
Postat av: peka

ajj såå joooo (tror jag..)

2009-08-27 @ 18:24:32
Postat av: Fija

Wiiiie! Då blir vi inte ensamma med stalkern :D

2009-08-27 @ 19:14:11
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback