Måndagens äventyr

Okej, klockan är efter tolv men för mig är det fortfarande måndag.
En bra måndag, för övrigt. Som vanligt har vi varit ute på äventyr, och jag sitter och försöker planera morgondagen.
Nåt skoj ska vi allt hitta på.
Hade velat hinna med Teknikens Hus, men det gör vi nog inte denna sväng. Däremot blir det nog ett riktigt besök på flottiljmuseet vid F 21. Kanske inte imorgon, men på onsdag. Den som lever får se.

Idag hamnade vi lite varstans, men som vanligt har vi varit lite dåliga på att fota.
Några bilder har jag dock.

Här är ett av ställena vi hamnade på idag



På denna bild tyckte jag mig ana lite ryggmuskler, men det är väl bara önsketänkande, hehe.



Mamma och grabb



Och så lyckades vi (jag) lösa ännu en mystery. Kass bild, men jag lägger in den ändå. Lite ser man ju.



Kommentarer
Postat av: karro

jätte fina bilder =) allt bra?kram

2009-08-04 @ 20:40:16
URL: http://zmultroon.blogg.se/
Postat av: mosterfoster

Du köpte väl för guds skull ingen bulle i Koskuskulle?

2009-08-04 @ 23:12:51
URL: http://[email protected]
Postat av: dorkanistaan

VAD o HUR gör/hittar man skattjakt?? Vad är det för nå´t...gör man den själv eller...?

2009-08-05 @ 11:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback