Touch Me

Å fan. Jag måste testa om detta funkar.

http://open.spotify.com/track/1KCxkBadY7px13p4e4GVkm

Jag vet inte varför jag började tänka på den här låten. Tyckte om den förut, men har inte tänkt på den på flera år.

Annars har jag gått omkring med Pink Floyd i huvudet både igår och idag. När jag äntligen lyckades få en annan låt på hjärnan så började Roger gå omkring och småsjunga "we don't need no education..." och så var vi tillbaka där igen då.
Bra låt visserligen men att ha en låt på repeat för länge blir väl vem som helst lite galen på.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det finns andra som faktiskt är trevligare att ha på hjärnan: Learning to fly, On the turning away, Wish you were here, Run like hell, In the flesh. Listan är lång :D

2009-08-19 @ 15:56:03
URL: http://www.bjarbo.net/blog
Postat av: Gym-Pekka

Är det Weeping Willows? Vi är trots allt ganska många som vägrar börja med Spotify.

2009-08-20 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback