Hur populär kan man vara...?

Jag är ingen social person och jag har inte så värst många vänner (men tja, kvalitet - inte kvantitet!).

Syrran är tvärtom. Hon är en sån där som känner alla - och ni skulle se alla hennes kontakter på MSN.
Hon brukar sucka irriterat när hon får sms medan jag nästan hojtar till av glädje. Någon tycker om mig!

Men nä. Oftast är det Telia Surfport, Lindex eller Folktandvården som vill mig något.
Hur opoppis är man om inkorgen till största del består av sms med erbjudanden och påminnelser?!

Idag fick jag t.o.m sms från Nautilus! 

"Hjälp en kompis att komma i form i höst. Boka in någon du tycker om på en gratis provträning med instruktör. Hälsar Nautilus"

Looootta? ;)
Jag vill ju ha nån att träna med!

Nä, om man skulle ta och spara alla dessa nummer och döpa om dem? Lindex får bli Linda och Folktandvården blir Folke och vips! så har jag massor med riktiga vänner. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Enna!

Haha! Ja, du får se det från den ljusa sidan ;)

Döp om dem så märker ingen. Vore iofs nice om Linda hade något att erbjuda ibland. Haha

2009-08-18 @ 14:58:45
URL: http://annegbg.blogg.se/
Postat av: Arnold

I want to pump YOU up! som Arnold sa... Det är inte din kompis som behöver träna, det är du och det vet de :-p

2009-08-18 @ 16:16:53
Postat av: mamma och syster

Våra hjärtan brister ju här ju...

2009-08-18 @ 17:43:37
Postat av: mosterfoster

Men hallå, du vet lika väl som jag att vi väljer noga o ordentligt. Få men bra vänner, inte hora runt o va kompis med alla som man ändå inte gillar.

2009-08-18 @ 18:28:43
URL: http://[email protected]
Postat av: dorkan

hahaaahaa..när jag får "kedjebrevs"mail där det sen står: skicka vidare till 5 vänner...FÄM vänner...eh..var finner jag dem,känner knappt så många!!

2009-08-18 @ 19:53:33
Postat av: Anna

Jag har inte heller många kompisar, de är bättre att ha få nära vänner än en massa ytliga kompisar. Sen hade man mera kompisar när jag gick på gymnasiet, nu har man så mycket annat som man måste hinna med så man hinner ine umgås lika mycket.

2009-08-19 @ 06:23:34
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback