Arbetsterapeuten

Nu har arbetsterapeuten varit här. Eftersom typ ALLT gör ont så gick hon inte igenom något specifikt utan jag fick bara lite allmänna tips och råd. Mycket vettiga saker, som jag förhoppningsvis ska komma ihåg.

Vi ska ses igen imorgon. Då ska hon mäta handstyrka och så ska jag få göra en paraffinbehandling och lite övningar. Det ska bli spänki.
Känns det bra så ska jag dit igen på måndag.

Problemet är att hitta henne. Jag minns inte vad hon heter, jag vet inte vart hon sitter... Vad säger man i kassan när man anmäler sig?
"Hej, jag har tid hos någon klockan 13." ?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Enligt läkaren var det någon Jenny som hade hand om smärtpatienterna :) Prova med det ;)

2009-12-01 @ 13:53:30
Postat av: peka

man säger: Hej jag har tid hos en arbetsterapeut kl.13. Sen frågar dom namn och sedan ser dom i sin supersmarta dator. jag minns aldrig vad nån heter så jag säger bara hos "vad" jag har tid och mitt namn och personnummer. jag har nog alltid kommit rätt ;)

2009-12-01 @ 15:21:07
Postat av: Anna

Jag brukar aldrig komma ihåg vad läkaren/tandläkaren heter utan brukar bara säga att jag har tid kl 13.00. De brukar funka alldeles utmärkt=)

2009-12-01 @ 16:08:35
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Madeleineslife

Du kan nog gbara tala om vad du heter & att du skulle vara där klcokan 13. Så hjälper dom dig med resten, för hur ska man kunna komma ihåg allt?!



Intressant, var din Tarzan oxå långhårig?

2009-12-03 @ 00:36:34
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: mosterfoster

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-03 @ 10:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback