Förbannade jäkla....!!!

Vill man bli förbannad och få dagen förstörd ska man gå till Försäkringskassan. Jag har testat, så jag vet!

Mötet i korthet:
"Jahaaaa, egentligen ska man ju inte gå i skolan när man har aktivitetsersättning... Och social fobi? Hur går det ihop med att gå i skolan? Njaaa, jag ska kolla med försäkringsläkaren, men blir det avslag på det här kan du ju överklaga."

WTF??! Jag checkade med FK innan att det var okej att börja skolan. Jag fick klartecken. Annars hade jag väl för i helvete inte börjat skolan. Ska de komma nu och säga att näää, nu får du inga pengar?? (Fast det känns mer som att de sparkar ner en, hoppar på en och säger "na na na nana na" och asgarvar.)

*Infoga stor mängd grova svordomar här*


Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst blir man bitter. Jag blir inte ens förvånad längre. De verkar inte ens komma ihåg vad de själva har sagt... Ett hemskt ställe.

2009-12-17 @ 16:54:16
URL: http://mimosan.wordpress.com
Postat av: peka

Alla säger olika. Jag vet oxå. Jag frågade 2 olika om alla mina papper var klara en gång, och joo allt var klart, det skulle komma pengar. sen efter nån vecka kom papper om att allt inte alls var klart! Ljuger dom med flit eller är dom bara dumma i huvet??!!

2009-12-17 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback