FYRA

Imorgon fyller min grabb år. Min stora grabb! Tänk att det snart är fyra år sen han föddes. FYRA.

Det ska bli så roligt! Direkt när han vaknar ska han få ett paket, och så ska vi leka och mysa tills det är dags att börja göra tårta och fixa inför eftermiddagen.

Jag hoppas att alla kan komma, jag längtar efter vuxna att prata med :)
Och så vill jag bjuda på hembakade lussekatter. Jag och Adrian har bakat nu på kvällen, och han har bakat så fina bullar! Adrian har beställt en gul tårta, med godis på. Så det blir det.

Nu ska jag kolla Ugly Betty, äta godis och njuta av lugnet. Fan vad vi har varit i farten idag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå där, varför skriver du inget?? Saknar...

2009-12-26 @ 16:26:42
Postat av: mosterfoster

UPPDATERA!!!!

2009-12-27 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback