Gött New Jahr!

Jaha, det ska visst bli ett nytt år nu igen! Var det inte sommar nyss? Inte hänger då jag med, tiden går så jäkla fort.

I år ska Adrian få vara med och fira. Vid 12-slaget ska vi faktiskt vara UTE och skjuta raketer! Han är ju ganska stor nu, inte vill han missa nåt. Han somnade fort när vi sa att han måste vila innan vi kan åka ut och titta på raketer...

Det här med nyårslöften då? Jag brukar faktiskt inte ge några nyårslöften. Jag kunde ju inte ens hålla de allra enklaste, så jag gav upp nånstans där efter -95 kanske. I år funderar jag på om jag skulle ge det en ny chans.

Frågan är ju bara vad fan man ska lova. Jag funderar på att vara extrem och lova att hålla mig ifrån godis under ett år. Hmm. Nåja, jag har några timmar på mig att klura ut något. Om jag orkar.


Det är inte lätt när det är svårt,
när allt går fel och livet känns hårt.
När du svär åt det mesta,
kom ihåg att du bara kan göra ditt bästa.
Ditt bästa av det du har och det du får -
må 2010 bli ett sjuhelvetes år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback