Härliga tider!

Sorry. Min hjärna verkar ha tagit jullov, och bloggen med den. Jag ska försöka skärpa mig...

Adrians födelsedag var underbar. Härligt att se honom så glad, och att få så mycket besök! Andra vuxna! Wohoo!
Han är så stolt och glad nu när han är fyra. Han försöker att klara så mycket mer själv nu, och skiner som en sol varenda gång jag säger att "det märks att du är fyra år nu!". Min stora grabb! Nu pratar han om att fylla 5, sen 11 och sen 100.

Julen var också underbar! Massor med god mat och trevligt sällskap, och t.o.m jag fick julklappar! Hela tre stycken faktiskt, jag blev lite förvånad. Vad hände med det där med att man måste vara snäll för att få julklappar...? :P

Annars händer inte så mycket här. Vi leker med Adrians alla nya leksaker (han har fått en bilbana och en radiostyrd bil bland annat, hihi) och njuter av att vara lediga. Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback