Pillertrillare

I onsdags kväll beställde jag en present och en julklapp, och en liten grej till mig själv. Igår morse fick jag ett mail där det stod att paketet skickats, och nu har jag det i min hand! Jag älskar Bluebox!

Presenten och julklappen är färdiginslagna, hur bäst är inte det?

Det jag beställde till mig själv var en liten pillerask.
Jag ska ju ta Levaxin varje dag, och istället för att glömma bort att ta med piller om jag ska bort nånstans så kan jag alltid ha några med mig istället.

Asken är ganska liten, 5,5 x 2 cm, men det är ju bara perfekt.
Och ja, jag beställde den bara för att den också ser ut som ett piller. Den blåröda beställde jag. Skulle kanske ha beställt fler...
(Bilden är från Bluebox)


Kommentarer
Postat av: jennie

gud vilken cool grej

2009-12-04 @ 13:15:33
URL: http://theresemamma.blogg.se/
Postat av: Madeleineslife

COOLA!!!

Sån vil jag ha! :)

Jag tar ju oxå levaxin varje dag då jag opererade bort sköldkörteln för drya året sen...

Men det händer ju att man inte kommer hem & behöver sina tabletter...

Kram

2009-12-06 @ 23:15:58
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback