Reklam!

På dagis håller de på att öva på sånger inför lucia, och vi har fått hem ett papper med några visor på.
Jag försöker smygträna med Adrian ibland när jag kommer ihåg. Oftast när det är dags för tandborstning.
Inte för att det är så noga... Han är bara tre och han behöver inte stå som en väldrillad tomte och sjunga klockrent. Men ändå, det är kul att sjunga med Adrian.

- Mamma, kan du sjunga blinka-lilla-stjärna-BOOH?
- Blinka lilla stjärna?
- Nä, blinka-lilla-stjärna-BOOH!
- Nej, den kan jag nog inte. Kan du sjunga den för mig?
- Joo...

Och så börjar han snabbt rabbla en massa konstiga ord/ljud.

- Skulle inte du sjunga åt mig?
- Vänta mamma, det är bara lite reklam först.

Kommentarer
Postat av: mommo

helt makalöst.... :)

2009-12-05 @ 11:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback