Det blev sent idag...

Det blev sent för grabben ikväll och jag känner mig som en jättedålig mamma.
Vi kröp ner i hans säng och läste två sagor, sen sov han som en stock. Hoppas att han inte kommer vara alltför trött i morgon.

Nu är det bara två lektioner kvar och sen är det sportlov! Det ska bli så otroligt skönt att få vara ledig!
Att få vara hemma utan att missa en massa. Jag längtar!
Sonen ska ju självklart också vara ledig då, så vi ska passa på att leka och mysa som aldrig förr.
Han vill väl mest spela tv-spel och titta på Musses Klubbhus, men jag ska försöka aktivera honom lite.

Nu ska jag fråga om min vän vill ha lite fika och kanske glo någon film eller något.



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback