Fladdermusmannen - Den mörka riddaren

Den var bra. Jag skulle nästan vilja säga riktigt bra.
Me like Batman.

Och jo, Heath Ledger var bra. Och nu säger jag riktigt bra.

Idag vaknade jag 10.58. Somnade lite väl sent, som man alltid gör när man är barnledig.
Egentligen borde man ju passa på att gå och lägga sig tidigt och sova som en gris hur länge som helst, men hur kul är det? Man vill ju som passa på att göra allt det man aldrig gör annars. Vad nu det skulle vara.

Nu ska vi åka och hämta lillskiten. Han hade ätit TRE biffar och lite potatis igår. Det hör ju jag att han måste äta hos faster oftare... Klart man äter om idol-kusinerna sitter bredvid och äter de med. Allt "Cavel" gör, det gör sonen.
Kanske åker vi och hälsar på hos min moder också, det känns som att vi inte har varit där på evigheter. Om de nu inte ligger helt däckade i soffan, av alla vin- och målarfärgångor, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback