Jag har en inredningsslav

Linda sa att hon kunde fixa lite hemma hos oss, som tack för att hon får bo här. Måla lite, eller något.
Det var lite svårt att komma på något, men nu har jag satt henne i arbete, hehe.
Sen så sa jag att hon får ju gärna komma med lite inredningstips och så, eftersom hon är så duktig på sånt. Hoppas hon kan hjälpa mig att få lite ordning här...

Nu är hon iväg för att hämta lunch. Onyttiga hamburgare, men det är lättast så pga viss oreda.
Bäst att jag röjer lite på vardagsrumsbordet, för i köket får vi inte plats...

Nu läser R det här och blir jättenyfiken, hihi. Han slutar först klockan 18 och har inte den blekaste om vad vi pysslar med.
Han har inget att säga till om ändå, så det spelar ingen roll muahahahaha. Roligt var ordet.

Kommentarer
Postat av: Fija

Så din karl upptäcker sånt iaf. (: När jag gör om något och Andreas kommer hem brukar jag fråga om han märker nån skillnad men det gör han typ aldrig. (:

Ändrade i hela köket, med färger på gardiner, dukar etc men han märkte inget alls. Det var först när hans mor påpekade att vi hade gjort om som han såg det. (:

2009-02-28 @ 13:15:39
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback