Jag kan konsten att sätta folk i arbete

Jag har världens bästa inneboende. Hon har målat om mitt kök! Och oj, vad bra det blev!
Planen var ju att ta före- och efterbilder men som vanligt glömdes det bort...
Jag sa åt henne att det är helt okej att hon flyttar hit istället och så kan R få ta hennes lägenhet.

Jag kan konsten att sätta folk i arbete, hehe.
Hon har inte bara målat om köket, hon har diskat, dammsugit och skurat köket också. Inte illa!
Jag sa att jag kan nog sätta henne i arbete i morgon också. Hon skrattade bara och sa:
- Det kan du säkert.

Sonen har varit på bra humör hela dagen, trots att han klev upp 5.30 och inte vilade en endaste gång.
Och som vanligt så säger han så roliga saker.

I morse råkade jag dra ner fjärrkontrollen från bordet och ner på golvet.
Han blängde på mig och sa strängt:
- VAD GJORDE DU NU MAMMA?

Han har hjälpt till att städa också. Plockat, skurat lite och dammsugit soffan t.o.m.
När vi hade städat klart och jag råkade tappa en liten pappersbit på golvet så suckade han och sa:
- Jag har ju precis städat...

Kommentarer
Postat av: peka

jamen då kunde du väl bjuda på en efterbild iaf!!

2009-02-28 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback