Kladdkaka med Dumle

Jepp, Annonsbladet är en helig skrift! Hur skulle man klara sig utan den?
Men alla verkar ha koll på marknader långt innan det står i Annonsbladet. Jag har aldrig någon aning.
Och jepp Åsa, jag ska gå lite åt dig också. Jag ska försöka att inte knuffa eller mörda någon när jag är där och trängs.

Än så länge har det inte hänt mycket idag. Vi har fått i oss frukost och vi har spelat Wii Sports. Eller vi och vi... Grabben startar spelet och sen tittar han på medan jag spelar.. Ibland tar han över och spelar lite men blir irriterad när det inte funkar som han vill och så får jag spela igen. Efter några minuter ledsnar han och jag får spela själv, men tror ni att jag får stänga av?

Idag blir det att baka en till kladdkaka med kola på. Det är alltså kladdkaka med Dumle på. Den får smälta ovanpå och så blir det smaskens. Någon som vill komma och fika?


Kommentarer
Postat av: Nina

jajust det det har ni ju.

det finns ju häftiga klädslar på bemz.com eller vad dennu heter.sen att de kostar multum är ju en annan sak men:D

2009-02-13 @ 12:02:27
Postat av: Åsa

Spara en bit till mig eller ge mig receptet!

2009-02-13 @ 13:18:35
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback