Nu är vi officiellt lediga!

Nu har jag hämtat hem grabben och nu är vi officiellt lediga båda två. SKÖNT!
Han sa visserligen att han inte ville vara ledig och att han ville gå på dagis, men jag har redan skrivit upp honom som ledig på sportlovslistan de har på dagis.

Jag har bara en enda skoluppgift att göra under lovet, och det borde gå snabbt och smärtfritt.
Om inte annat så är det ingen brådska, då kan jag göra den sen när jag är tillbaka i skolan igen.

JAnnars så ska jag passa på att städa och tvätta och baka. Baka baka baka. Jag och syster hittade ett underbart recept i min bok som jag köpte på bokrean. "Oemotståndliga cheesecakes" heter den. Om jag så måste släpa hit henne i håret så ska hon komma hit och baka med mig :)

Linda ska bo här i en vecka till, men hon får ju tyvärr inte vara ledig hon, så vi får klara oss utan henne om dagarna.
Snart får hon sin efterlängtade lägenhet och det ska bli så kul att få se hur hon ordnar den sen. Hon kan sånt där.
Har jag tur kanske jag får lite inredninghjälp här hemma också...

Nu ska jag försöka hitta på någon middag. Jag har tagit ut köttfärs ut frysen, men jag vill helst inte göra köttfärssås. Igen. Någon som har något förslag på vad jag kan laga?

Åh, vad det är skönt att vara ledig!!!

Kommentarer
Postat av: eve

Jag vill oxå vara ledig! Men får vänta till måndag morgon..

2009-02-27 @ 18:26:38
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback