Pluggggande

I flera månader har jag försökt övertyga R om att det är posten som delar ut NSD på morgnarna.
Han har tvivlat. I don't blame him, jag brukar ju snacka skit för det mesta. Men ändå.

Nu har han äntligen fått se det med egna ögon. CAZ-en (Thomas vet vad jag snackar om) stod på kvarteret i morse när vi skulle åka för att dumpa lillskiten på dagis.
HAH!

Jag försöker plugga. Det går sådär. Jag brukar inte behöva plugga mycket inför prov, men nu har det ju varit rekordkort plugg-tid. Jag har skrivit av anteckningarna i hopp om att minnas dem bättre, och efter att ha nattat gossen har jag suttit och färglagt texten också. Det är lättare att minnas då, testa själv.
Skriver man stort och ovanligt, och färgglatt, så underlättar det massor.
Ja, skit samma.

Jag och Linda sitter med varsin dator och är lagomt sociala, haha. När hon har pratat klart i telefon ska jag nog fråga om hon vill ha te.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Brukade oxå stryka över/under med färgglada färger. J tycker det är lite jobbigt o läsa mina böcker efter det. Men fattar inte vad han ska i dem o göra ändå? :) Det är ju tråkböcker från utbildningen. Iofs har han nog bara läst 1-2 av dem. Men ääändå :)

2009-02-26 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback