Redhead

Jag köpte hårfärg igår. Två förpackningar, annars räcker det inte.
Mörkbrunt funderade jag på en stund, men till slut blev det samma röda som sist. Jag tycker om att ha rött hår.

Igår satt jag och tittade igenom alla våra fotoalbum. Det var riktigt kul att titta på alla gamla bilder.
Jopp, gamla, jag hittade bilder på mamma när hon var 16 och bilder på min kära moster. Mycket underhållande, hehe.

Det fanns naturligtvis massor med bilder på sonen. Har han verkligen varit en sådär liten bebis? Jag minns det fan inte, vilken tur att det finns bildbevis! Måste komma ihåg att fota honom mer, annars sitter jag där när han är sex år och kan inte minnas hur han såg ut när han var tre...
Jag minns nästan inget från de två första veckorna hemma med ny bebis. Jag var så jäkla trött.
Allt är som i en dimma. Jag har några vaga minnen av nattmatningar och "Lättlagat", nyårsaftonen och min 23-års dag, men annars är det helt blankt. Tomt.

Jag hittade några bilder från min 20-års fest. En bild på den fina kokboken jag fick i present av mina kära vänner. "Barbies kokbok", haha. Och jag hade rött hår då också!

Kommentarer
Postat av: nm

ja du passade i read hår

2009-02-19 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback