Satebarn

Jag har fått bloggkramp. Jag kommer inte på något att skriva om.
Men det är klart, det händer väl inte så mycket nu när man är sjuk och bara sitter hemma och ugglar hela dagarna.

Grabben har varit helt hopplös idag. Ända fram till middagen var det gnäll gnäll gnäll. Sen åt vi pizza och då blev han glad, han har tjatat om pizza i flera dagar.
Sen var han glad ett tag och vi busade och spelade tv-spel och lite sånt.
Vi gick och la oss och jag läste två sagor, släckte lampan och sa god natt och ungen var fortfarande glad.

När jag försökte smyga därifrån vaknade han, och jag vet inte hur det gått till men någon lyckades byta ut min glada grabb mot ungen från helvetet utan att jag märkte nåt.
INGENTING var bra. Han skulle sova uppe på sänggaveln, han skulle inte ha täcke, han skulle visst ha täcke, ingen kudde ville han ha, sen ville han ha pappas kudde osv osv.

Han blev sur för att han inte fick vara uppe i taket.
- Det går inte att vara uppe i taket.
- Men jag vill det!
- Det spelar ingen roll, det går ändå inte.
- SKRIK GRÅT TANDAGNISSEL

Jag höll på att bli tokig.
Tur att mästersövaren tog över till slut.

Att inhandla: kloroform.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback