Skooola

Nu har jag varit duktig och hunnit med lite läxor också.
Det är mycket om Israel i skolan nu. Israels historia och om judendomen. Väldigt intressant tycker jag.

Lyckades bli klar med frågorna om Israels historia, men fastnade på både Samhälls- och Nk-läxan. Religionsläxan har jag inte börjat men än, men jag borde. Den ska vara klar till på onsdag morgon. Ska läsa i Bibeln om David och Batseba och lämna in en skriftlig redovisning på vad man läst. Borde inte vara några problem.

Jag har missat många religionslektioner nu, så idag frågade jag om det fanns uppgifter jag kunde göra så jag kommer ikapp. Visst är jag helt duktig och seriös? Hon skulle fixa ihop något till på onsdag.

Det är så skönt att man kan maila lärarna och fråga om hjälp, så himla smidigt.

Åh, nu fick jag precis mail från en av lärarna. Goodie!

Och nu är det bara fyra dagar (sju lektioner!) kvar och sen är det SPORTLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback