Tji fick jag också!

Nu är grabben också sjuk. Jag skulle aldrig ha sagt något.
Jag vet inte om han har feber, men han har hostat hela natten. Så idag fick han vara hemma. Som tur är verkar han vara på ganska bra humör ändå.

Min förkylning blir bara värre. Det gör ont när jag andas.
Jag har sjukt ont i ryggen och har knappt kunnat sova. Det känns som att det är baksidan av lungorna som gör ont, men det är nog ryggen.

Min hypokondriska självdiagnos är ju blodpropp, men mer troligt är väl att jag har lyckats sträcka mig eller fått någon nerv i kläm. Det kom bara så plötsligt, så det var nästan läskigt. Det gör emellanåt så ont att jag inte kan andas ordentligt, djupa andetag är ingen höjdare.

Hoppas det släpper, annars får man väl åka till Kirunas cykelverkstad. Eller sjukhus kanske det var....

Kommentarer
Postat av: peka

Låter som det Dalle hade (har..)..

2009-02-04 @ 10:23:51
Postat av: Roger

Du kanske också måste vara till lassa och mögelsanera dig som jag gjorde. En härlig dos av kortison och penicillin.



Puss & Kram

2009-02-04 @ 13:42:58
URL: http://bakombasistensbas.webblogg.se/
Postat av: NIna

Om det är mögel i lungan så kanske det är du som smittat av sig till erat garage eller förråd eller vad det nu var som var vattenskadat?tänk på den du.

2009-02-04 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback