Min meningslösa lista

Mitt sällskap gick och la sig tidigt, så jag roar mig med den här meningslösa listan:

Vilken svordom använder du mest?
Oavgjort mellan "fan!" och "satan!"

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på... Oftast 06.30

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Alltid

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ny bil

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nä, det tror jag inte

När var senast någon stötte på dig?
Senast jag var på krogen.. när nu det var

Kan du vissla? Självklart

Tittade du på tecknat när du var liten? Jepp, och gör det fortfarande

Pratar du några andra språk? Ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Någon tatuering skulle inte vara dumt... Men vart vet jag inte

Vad har du med dig in på bion? Lösgodis och cola

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och historia, kan inte välja

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst... 8

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Snarare tvärtom i så fall

Hur gammal blir du nästa födelsedag? FÖR gammal

Tror du på liv på andra planeter? Ingenting är omöjligt

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det ordnar sig

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det hade säkert varit kul, men jag hade inte vågat

Tycker du om att krama folk? Nej

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Cate Blanchett och Helena Bergström

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JAAA

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä, det enda jag känner är nog mättnad, haha

Är du mörkrädd? Ibland

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok, nycklar

Hur bor du: Villa

Brukar du komma i tid: Oftast

Hur lång är du: 170

Kan du laga mat:
Jajamän

Vad jobbar du med/pluggar du: Försöker fixa gymnasiebetygen

Vad har du på dig just nu:  Kläder? Jo, en fleecefilt också

Har du någon fobi: Social fobi

Din favoritdryck på morgonen: Te

Vad hade du sönder senast: En gaffel

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Gå sakta, och ivägen, framför mig...

Någon jag stör mig på: De flesta

Är du sugen på något nu: Att få sluta med den här listan

Röstade du i det senaste valet: Självklart!

Vad tycker du är äckligt: Pipagrodan!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur har man sönder en gaffel?

2009-02-27 @ 08:51:01
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback