What am I doing here?

Det är Bachelor på tv och jag vill verkligen verkligen byta kanal, men jag hittar inte fjärrkontrollen! Vart tusan kan den vara?! Snart måste jag stänga av tv:n, så jag slipper sliskpelle och hans irriterande brudar.
Hysteriskt roligt med tjejer som sitter och bölar efter att ha blivit utröstade! Särskilt när de säger saker som:
"Jag tycker så synd om (ja, vad han nu heter) för han släppte en underbar tjej" osv osv. Moahaha!

Jag har egentligen ganska mycket att göra, så jag vet inte riktigt varför jag sitter här. Jag borde bädda och fixa åt Linda, göra lite läxor och kanske städa lite också, så man vågar släppa in Linda överhuvudtaget. Å andra sidan borde hon vara van vid hur det ser ut här, men det är ju lite annat att blunda för kaoset än att bo i den.

Jag har nästan lite lust att baka också, men det är nog bäst att låta bli. Alltid när jag bakar blir det något sött och sliskigt, och  som ökar övervikten för varje tugga. Men det är ju så goooott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lyckas du att inte bli smällfet som du bakar? jag bakar aldrig och ser ut som en ballong. hahaha. ja men alltså annars oxå..

2009-02-23 @ 19:37:08
Postat av: peka

Det var jag som är en ballong om inte namnet kom med..

2009-02-23 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback