Halvtaskigt

Det blev ingen skola idag heller. Jag mår lite halvtaskigt igen, och jag orkar inte sitta i skolan och våndas även om det bara är en enda lektion. När ska jag få bli helt frisk?

Jag längtar ju till gymmet och efter ett riktigt hårt pass. Jag har funderat på att börja träna lite hemma också, men det är lite svårare att komma igång med sånt av någon anledning. Det är inte samma sak, men bättre än att inte träna alls.
Hade jag vågat hade jag tagit en långpromenad, men nu vågar man ju inte promenera någon annanstans än i befolkade områden. Långpromenader på de vanliga avkrokarna känns inte så lockande.

Kommentarer
Postat av: Nina

gör som jag, gör situps när du borstar tänderna haha.funkar bra.saga har också börjat härma mig när hon ska borsta tänderna

2009-01-28 @ 10:56:44
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: Åsa

När ska jag ta mig i kragen och gå och träna.. Vi har nära till 2 träningsställen, men går jag? Neeej! Istället sitter jag här och ojar mig över mitt onda knä.. Jag förstår din frustration. Hoppas att du blir frisk alldeles snart.

2009-01-28 @ 12:08:14
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback