Jag har mått konstigt idag

Vad irriterande! Det snygga typsnittet som jag har till min rubrik syns visst inte överallt.
Ser ni den bara som vanlig ful tråkig text, eller ser ni den som jag gör?

Jag har mått konstigt idag. På klassrådet i morse började jag känna mig lite konstig men jag tänkte inte så mycket på det. Väl hemma igen så började jag med min dumma Nk-läxa, som jag inte fattade någonting av, och försökte att inte tänka på det. Och så länge jag åt på nånting så var det inte så farligt. Lite Ben & Jerry kan ha råkat slinka ner...
Men det ville inte ge med sig helt så jag skippade sista lektionen.
Först nu på kvällen har det börjat släppa, men det känns ändå inte helt bra. Skumt.

Nu har jag äntligen fått bort snön! Efter lite rotande hittade jag min backup på kodmallen... Nu slipper ni få snö i ögonen hela tiden. Jag ska försöka göra något skoj med den här sidan, men jag kan ju ingenting om kodning.
Jag ska försöka ändra bakgrunden i alla fall, det var bara något syster slängde in när hon hjälpte mig att komma igång.

Nä, nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Jag ska ju orka kliva upp imorgon också.. Senare idag, menar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback